Skip links

Webtekstenschrijven.be

Goede websiteteksten schrijven doe je zo.

Is er een verschil tussen onze teksten en de meeste andere?

Ja, want de onze houden veel rekening met           de fase  waarin jouw prospect zich bevindt. (Bitter weinig websites zijn opgebouwd volgens dit logisch principe.) Ontdek hier het concept van Buyer Journey en Costumer Journey.

Ja, want  ze vertrekken vanuit jouw klanten  en niet vanuit jouw producten of diensten. Wij willen dus niet alleen jouw product of dienst begrijpen maar ook je klant. Enkel zo kunnen we jouw product of dienst presenteren als de perfecte oplossing voor het probleem van de lezer. (Dit is totaal iets anders dan het eenvoudig beschrijven van uw product of dienst.) Ontdek hier het concept probleem van de klant/jouw oplossing.

Ja, want ze zijn geschreven volgens jouw  tone of voice. (en niet die van de copywriter van dienst.) Idealiter hebben niet alleen jouw websiteteksten maar ook je geprinte teksten dezelfde tone of voice. Het schrijven van goede websiteteksten dient dus afgestemd te worden op de andere content. (Meer tips over hoe je teksten er uit moeten zien? Klik hier.)

Ja, want ze zijn altijd  to-the-point  en nooit bedoeld om onze copywriter te laten schitteren. Wel om de lezer snel en eenduidig te informeren.

Ja, want ze beogen een  onmiddellijk meetbaar effect. Een conversie dus. Daarvoor zijn de juiste discrete duwtjes nodig.  ( Dit vraagt vakmanschap!) Op zoek naar iemand die die conversie dan ook nog kan meten? Contacteer Red Pepper.

Hoe verloopt een samenwerking met webtekstenschrijven.be concreet?

Alles begint met een gesprek, eventueel op ons kantoor in Lier. Hier heb je de kans al je vragen te stellen en dat gaan wij ook doen. Wat zijn je wensen, verwachtingen en doestellingen. Op basis daarvan ontvang je een duidelijke offerte voor de teksten van je website of blog.

Om tot succesvolle teksten te komen, willen we graag weten hoe je klanten eruit zien, waarom ze bij jouw kopen, wat ze kopen, welke vragen ze stellen en wat ze mogen verwachten van jouw aanbod. Zo kunnen we ons een beeld vormen van hun noden, vragen en verwachtingen. Al deze info laat ons toe jouw prospecten op de juiste manier aan te spreken, te sturen en te verleiden. Als we deze info combineren met jouw doelen en ambities dan ontwikkelen we de perfecte teksten voor jouw succesvolle website of blog.

Misschien bellen we je wel eens met een vraagje. Maar nu moet je ons de tijd geven om alle info te verwerken en jouw teksten te maken.
Als deze klaar zijn, geven we daar graag een woordje uitleg bij. Waarom die zo zijn opgebouwd, waarom die juist die titels hebben, waarom die links erin zitten enzovoort.
Je zal merken dat toeval niet echt bestaat als het om teksten, costumer journey en SEO gaat.

Een website blijft aandacht vragen. Omdat:
– jouw markt verandert,
– de informatiebehoefte van je bezoekers en klanten verandert
– de gebruikte zoekwoorden evolueren
– jouw concurrentie sterk online is
– je bedrijf zich ontwikkelt.
Om dit alles mee op te volgen bieden we een service aan die nieuwe accenten legt indien nodig, extra blogteksten verzorgt als dat nodig is en alles doet om je doestelingen te bereiken.